top of page

  FAQ  

  • Czy mogę wydłużyć czas lotu w czasie jego trwania?
    Tak, oferujemy możliwość wydłużenia czasu lotu w jego trakcie. Minimalny czas wydłużenia lotu to 5 minut, a koszt każdej dodatkowej minuty to 39 zł. Płatność za dodatkowe minuty naliczana jest po locie na podstawie czasu wpisanego przez pilota do dziennika lotów.
  • Jak jest liczony czas lotu?
    Czas lotu liczony jest od startu do lądowania, tak aby nasi klienci byli w stanie zobaczyć jak najwięcej podczas lotu (nie liczymy przygotowania do lotu).
  • Czy są jakieś przeciwskazania zdrowotne do wykonania lotu?
    Najważniejsze przeciwwskazania do lotu samolotem to: niestabilna choroba wieńcowa. niedawno przebyty zawał serca lub udar mózgu (w okresie uzależnionym od nasilenia objawów choroby oraz długości przelotu) przewlekłe choroby układu oddechowego o znacznym nasileniu objawów (z dusznością w czasie spoczynku).
  • Czy są jakieś ograniczenia wiekowe?
    Tak, minimalny wiek pasażera to 2 lata. Niemniej jednak zalecamy uprzedni kontakt z biurem w celu indywidualnych ustaleń dotyczących lotów dzieci. Lot osoby niepełnoletniej odbywa się za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
  • Jaki jest termin ważności vouchera?
    Każdy voucher jest ważny przez 6 miesięcy od daty jego zakupienia. W tym czasie należy zrealizować lot.
  • Jak ustalić datę wykonania lotu?
    Po otrzymaniu vouchera rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem +48 881 720 270 lub drogą mailową na adres kontakt@lotywidokowe.mielec.pl.
  • Jaka jest maksymalna ilość pasażerów?
    Maksymalna ilość pasażerów w przypadku samolotu Cessna 182 to 3 osoby + pilot. W przypadku samolotu Cessna 152, który służy do wykonywania lekcji zapoznawczych jest to 1 osoba + pilot.
  • W jaki sposób mogę zapłacić za voucher?
    W naszym sklepie internetowym zapewniamy możliwość płatności PayU (karty kredytowe/debetowe) oraz przelewem tradycyjnym. Oferujemy także możliwość zapłacenia gotówką w siedzibie naszej firmy.
  • Czy mój lot może być przełożony?
    Tak, świadczymy nasze usługi przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa, dlatego w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych lot może zostać przełożony na inny termin. W takim wypadku zawsze informujemy klienta ze stosownym wyprzedzeniem o przełożonym locie i ustalamy nowy termin. Ostateczną decyzję co do możliwości lotu przy określonych warunkach pogodowych podejmuje pilot i Zarząd firmy.
  • Na ile wcześniej należy przyjechać na lot?
    Prosimy o przybycie minimum 30 minut wcześniej. Przed lotem pilot przeprowadzi dla pasażerów krótkie szkolenie teoretyczne z zasad bezpieczeństwa i zachowania podczas lotu.
  • Jakie uprawnienia posiada Ośrodek do wykonywania lotów widokowych?
    Jesteśmy w pełni certyfikowanym przewoźnikiem lotniczym zatwierdzonym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Oznacza, to że w trakcie wykonywania operacji lotniczych stosujemy najwyższe standardy określone dla branży przewozów lotniczych.
bottom of page